Forum Blogs VIP Armenia Community Chat All Albums

VIP Forums Muzblog Chat Games Gallery. Форум, муздневники, чат, игры, галлерея.

Press here to open menubar...User Control Panel WAP/Mobile forum Text Only FORUM RULES FAQ Calendar
Go Back   VIP Armenia Community > Forum > Entertainment and Lifestyle > Sport
Blogs Community Press here to open menubar...


Notices

Sport In healthy body - healthy spirit. (Juvenalis)

Reply
 

Наш Футболист из Ajax-a

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 28 Aug 07, 21:48   #8 (permalink)
VIP Lord
VIP Ultra Club
KODAK's Avatar
Join Date: Jan 2007
Location: Nederland
Age: 41
Posts: 2,541
Rep Power: 20 KODAK is on a distinguished road
Send a message via ICQ to KODAK Send a message via MSN to KODAK Send a message via Yahoo to KODAK
Ответ: Наш Футболист из Ajax-a

 
__________________


HayCity Armenian Game Portal

KODAK is offline  
Reply With Quote
Old 28 Aug 07, 21:49   #9 (permalink)
VIP Lord
VIP Ultra Club
KODAK's Avatar
Join Date: Jan 2007
Location: Nederland
Age: 41
Posts: 2,541
Rep Power: 20 KODAK is on a distinguished road
Send a message via ICQ to KODAK Send a message via MSN to KODAK Send a message via Yahoo to KODAK
Ответ: Наш Футболист из Ajax-a

 
__________________


HayCity Armenian Game Portal

KODAK is offline  
Reply With Quote
Old 30 Aug 07, 01:31   #10 (permalink)
Глава Семьи
VIP Ultra Club
Конни_К's Avatar
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,266
Rep Power: 20 Конни_К is on a distinguished road
Re: Наш Футболист из Ajax-a

vaaaaaaaaaaaax) Edo-s a eeeeee)))))) jaaaaaaaaaaan)))))))
 
Конни_К is offline  
Reply With Quote
Old 30 Aug 07, 11:24   #11 (permalink)
beatozavr
VIP Ultra Club
иНь-яНь:)'s Avatar
Join Date: Dec 2006
Location: Москоу Сити
Posts: 5,354
Rep Power: 23 иНь-яНь:) is on a distinguished road
Send a message via ICQ to иНь-яНь:)
Ответ: Наш Футболист из Ajax-a

Молодец,Едик)
 
__________________
Ищу мужа. Богатого. Срочно. Для сестры.
иНь-яНь:) is offline  
Reply With Quote
Old 30 Aug 07, 16:31   #12 (permalink)
Top VIP
VIP Ultra Club
Весна's Avatar
Join Date: Dec 2006
Posts: 5,303
Rep Power: 23 Весна is on a distinguished road
Наш Футболист из Ajax-a

А с каких пор он играет за Аякс?
 
__________________
·•●●•·
Весна is offline  
Reply With Quote
Old 30 Aug 07, 17:08   #13 (permalink)
VIP Lord
VIP Ultra Club
KODAK's Avatar
Join Date: Jan 2007
Location: Nederland
Age: 41
Posts: 2,541
Rep Power: 20 KODAK is on a distinguished road
Send a message via ICQ to KODAK Send a message via MSN to KODAK Send a message via Yahoo to KODAK
Ответ: Наш Футболист из Ajax-a

Quote:
Originally Posted by Malinka View Post
А с каких пор он играет за Аякс?

Edgar Manucharyan ondertekent driejarig contract met Ajax

, 15 apr 2005
Ajax heeft vandaag met Pyunik FC overeenstemming bereikt over de overgang van Edgar Manucharyan. De Armeense aanvaller ondertekende een driejarig contract bij de Amsterdamse club. Dit contract zal ingaan op 1 juli 2005.

Manucharyan liep in december 2004 stage in Amsterdam. De aanvaller speelde op 14 december mee in het vriendschappelijke duel tegen FC Barcelona. In die wedstrijd viel de Armeniër na veertien minuten uit met een zware voetblessure, waardoor de stage moest worden beëindigd.

Manucharyan (18), die uitkomt voor de Armeense kampioen Pyunik FC en voor het Armeense nationale elftal, bleef in Amsterdam om te revalideren en is ondertussen hersteld van die blessure. Manucharyan zal zich in juli 2005 voegen bij de selectie wanneer Ajax begint met de voorbereiding op seizoen 2005-2006.




,,Ik wil allereerst de artsen en de technische staf van Ajax ontzettend bedanken voor alle hulp die ik van ze gekregen heb", verklaarde Manucharyan direct nadat hij zijn handtekening onder de driejarige verbintenis zette. ,,Daarnaast kan ik het goed vinden met de trainers en mijn medespelers, waardoor ik me eigenlijk al een beetje thuis voel bij Ajax. Ook ben ik erg goed opgevangen door een familie hier, waardoor ik al aan Nederland ben gewend. Vooral hen wil ook bedanken voor alles wat ze voor me gedaan hebben. Doordat ik zo goed ben opgevangen, heb ik me vanaf het begin thuis gevoeld."

Ondanks de wat hobbelige start van de Armeniër bij Ajax, heeft hij er altijd op vertrouwd dat hij hier een contract zou tekenen. ,,Als ik geen hoop had gehad dat ik hier mocht blijven, had ik het niet gedaan. Ik had voldoende zelfvertrouwen en het vertrouwen van de trainers en de scouts van Ajax die mij tijdens mijn herstel hebben gevolgd. Daarom heb ik nooit getwijfeld aan het feit dat ik van waarde kan zijn voor de club.''

Zijn verbintenis met Ajax is een enorme opluchting voor de aanvaller. ,,Vanaf toen ik een klein jongetje was heb ik Ajax altijd gevolgd. Ik zal de finale in 1995 van de Champions League nooi vergeten. Ajax bewees dat je met mooi voetbal hard en defensief voetbal kunt overwinnen. Vanaf toen ben ik de club nog intensiever gaan volgen. Dat ik nu bij Ajax teken, is een droom. Ik hoop wat extra's te kunnen brengen."
 
__________________


HayCity Armenian Game Portal

KODAK is offline  
Reply With Quote
Old 30 Aug 07, 17:09   #14 (permalink)
VIP Lord
VIP Ultra Club
KODAK's Avatar
Join Date: Jan 2007
Location: Nederland
Age: 41
Posts: 2,541
Rep Power: 20 KODAK is on a distinguished road
Send a message via ICQ to KODAK Send a message via MSN to KODAK Send a message via Yahoo to KODAK
Ответ: Наш Футболист из Ajax-a

Quote:
Originally Posted by Malinka View Post
А с каких пор он играет за Аякс?

Edgar Manucharyan verlengt contract


Amsterdam, 16 mrt 2007
Edgar Manucharyan heeft vrijdag zijn nieuwe contract ondertekend. Het oude contract van de 20-jarige aanvaller liep tot en met 30 juni 2008. De nieuwe verbintenis loopt nu tot en met 30 juni 2011.

,,Ik ben blij dat Ajax zoveel vertrouwen in mij heeft”, zegt Manucharyan. ,,Met Ajax wil ik kampioen worden en prijzen halen, en daarin wil ik een rol spelen. Ajax is heel belangrijk voor mij, ik hoop dat ik ook zo belangrijk kan worden voor Ajax.” Ajax heeft daarin alle vertrouwen. Technisch directeur Martin van Geel stelt dat Manucharyan, die in juli 2005 naar Ajax kwam, in aanmerking komt voor de drie posities voorin en de positie achter de spits. ,,Het is nu aan hem om zich door te ontwikkelen.” De aanvaller speelde tot nu toe twaalf officiële wedstrijden voor Ajax waarin hij één keer scoorde. Voor Jong Ajax speelde hij dit jaar twaalf duels, waarin hij acht doelpunten maakte. Manucharyan: ,,En nu wil ik laten zien dat ik het ook op het hoogste niveau kan.''
 
__________________


HayCity Armenian Game Portal

KODAK is offline  
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


 

All times are GMT +4. The time now is 15:20.

 v.0.91  v.1  v.2 XML Feeds JavaScript Feeds


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.



Liveinternet
User Control Panel
Networking Networking
Social Groups Social Groups
Pictures & Albums All Albums
What's up
Who's Online Who's Online
Top Statistics Top Statistics
Most Active Forumjans Most Active Forumjans

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89