VIP Forums Muzblog Chat Games Gallery. Форум, муздневники, чат, игры, галлерея. |
03 Feb 09, 01:40 | #1048 (permalink) |
Regresar a mi amor :(( VIP Ultra Club
|
Re: Интересно!)
Es gitem vor ches sirum indz el,
Vor aylevs im@ ches, Bayc djvar e indz noric lsel, Vor andarc korcrel em qez. Patasxan tur hima, Es unem mi harc, Um du tesar Qo champin hankarc? Henc hima indz asa, Ov qez ser xostacav, Ov indznic Qez u qo achqer@ goxacav. Henc hima xosq tur indz, Vor mi or, te noric Indz hishes, Het kgas u kmnas koxqis. Es srtis chem karox argelel sirel, Inch es lrel mi te chem tesni qez el. Tes amper@ mut u sev hima, Lur spasum en erknqum, Du gnum es u chuni imast, El aprel hima ays kyanqum. Patasxan tur harcis Qez ayd ov shexec Ov qez indznic aravel sirec Henc hima indz asa, Ov qez ser xostacav, Ov indznic Qez u qo achqer@ goxacav. Henc hima xosq tur indz, Vor mi or, te noric Indz hishes, Het kgas u kmnas koxqis. Es srtis chem karox argelel sirel, Inch es lrel mi te chem tesni qez el. Henc Hima |
03 Feb 09, 02:07 | #1049 (permalink) |
|
Du,du noric heranum es,
Du norc indz asum es` mnas barov, Bayc ays angam verchnakan, U ches galu el. Du,du noric artasvum es , Lacelov haskacnum es, vor ches karox, Vor qez hamar es chkam, U el chem linelu. Du tarar,du tarar huys@ im verchin, Du tarar indzanic, im bari hogin, Im stric du tarar Sirelu arvestn im angin, Vor nvires du mek urishi. Es,es noric karotum em, Es noric qez nerum em, havatalov, Vor ays angam et kgas Sirelov indz. Es,es anverj indz xabum em, Im hogin paratum em, sut xoskerov, Eraznerov, husherov, Avartvac qo sirov. Du tarar,du tarar huys@ im verchin, Du tarar indzanic, im bari hogin, Im stric du tarar Sirelu arvestn im angin, Vor nvires du mek urishi. Du Tarar |
06 Feb 09, 02:27 | #1050 (permalink) | |
|
Quote:
|
|
|